რუბრიკა თემისათვის "ამინომჟავები"


მიმდინარე განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა- ვაფასებ საკლასო სამუშაოში ჩართულობას
N
შეფასების კრიტერიუმები
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
1
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
ვერ აყალიბებს კვლევის მიზანს
ნაწილობრივ აყალიბებს კვლევის ნიზანს
უსისტემოდ აყალიბებს კვლევის მიზანს
სწორად განსაზღვრავს
კვლევის მიზანს
სრულყოფილად აყალიბებს
კვლევის მიზანს, განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
2
კვლევის დაგეგმვა და მსვლელობის აღწერა
ვერ გეგმავს კვლევის მსვლელობას
ნაწილობრივ გეგმავს, მაგრამ ვერ აღწერს კვლევის მსვლელობას
ნაწილობრივ გეგმავს და ნაწილობრივ აღწერს კვლევის მსვლელობას
გეგმავს კვლევას,
აღწერს მსვლელობას
ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას, გეგმავს კვლევას  აღწერს მიმდინარეობას
3
კვლევის შედეგი
ვერ საუბრობს კვლევის შედეგზე
უჭირს შედეგზე საუბარი
უჭირს შედეგების
დაფიქსირება
მსჯელობს კვლევის შედეგზე,
გადმოსცემს შედეგს,ხსნის მას,წერს ქიმიურ განტოლებას
4
შედეგების შედარება
ვერ ადარებს შედეგებს
ვერ ადარებს შედეგებს
უჭირს
შედეგების შედარება
ადარებს კვლევის შედეგებს
ადარებს კვლევის შედეგებს , აკეთებს სათანადო დასკვნებს
5
დასკვნა
ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს,ვერ აკონტროლებს დროს
უჭირს დასკვნის გაკეთება,დროის კონტროლი  უჭირს
აკეთებს დასკვნებს,მაგრამ
ვერ ეტევა დროში
აკეთებს ძირითად დასკვნებს,ეტევა დროში
აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს,იცავს დროის რეგლამენტს
6
პრეზენტაციის უნარი



ვერ აყალიბებს სათქმელს,იბნევა, არა აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან
ვერ აყალიბებს სათქმელს,იბნევა, არა აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან
ვერ იყენებს ტერმინებს,უჭირს მსჯელობა
უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი
ფლობს ტერმინებს და ხშირად იყენებს,კარგად მსჯელობს, აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
ფლობს ტერმინებს და იყენებს ადეკვატურად, მსჯელობს  გამართულად,შეუძლია ინფორმაციის გადატანა, ფლობს აუდიტორიას
7
ისტ ფლობა
იყენებს ელ ფოსტას
იყენებს ელ.ფოსტა
შეუძლია ელ ფოსტის გამოყენება
მუშაობს Word-ში
იყენებს  ელ.ფოსტას
მუშაობს Word-ში და PoverPoint-ში;
იყენებს ქიმიის ვირტ.ლაბ.
შეუძლია ელექტრონული ფოსტის  და ქიმიის ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენება,მუშაობს პროგრამა PowerPoint -სა    Word-ში